27-06-2026 | 14:11:00
We hebben ondertussen al een mooi en deskundig vrijwilligersteam! Maar er ontbreekt nog tenminste 1 belangrijk persoon als we de Naturentuin op soortgelijke wijze willen voortzetten als dat nu gebeurt. Als Anneke volgend jaar met pensioen gaat is het fijn als iemand anders het…